torstai 31. tammikuuta 2013

Lempiasioita- haaste





Sain Pirjolta Mökkipuutarhassa- blogista haasteen, kiitos sinne suuntaan.


Tehtävänä on kertoa, mitkä jutut ovat minulle lempiasioita. Ja näyttää ne kymmenen kuvan avulla.


Mitäs minä keksisin, kukkakuvia on ollut paljon viimepäivinä, hmmm...





Hyötykasvien kasvattaminen



Valokuvaus



Metsä



Arempien kasvien talvettaminen 
Vanhojen tavarojen uudelleen löytäminen




Olen eläinrakas, vaikkei meillä tällä hetkellä olekaan lemmikkieläintä.
Onneksi luonnoneläimet pistäytyvät joskus vieraisilla.







Puutarhavinkkien jakaminen. 
Tässä postauksessa kerroin vuorimännyn typistämisestä juhannuksen tienoilla.




Lähimatkailu ja grillailu perheen kanssa.




Kasvihuone-elämä



Olen edelleen se laiskamato, joka ei viitsi laittaa haasteita eteenpäin.

Joten, ole ystävällinen ja nappaa haaste mukaasi, jos et ole vielä sitä saanut :)


8 kommenttia:

  1. Mukavat lempparit sulla. Aika monta samaa kuin minullakin. Kauniita kuvia, Eija!

    VastaaPoista
  2. Kivat lempiasiat sulla. Hyvä kun on muitakin laiskoja haasteiden heittäjiä (niin minäkin).

    VastaaPoista
  3. Oon ihan kateellinen,kun olet saanut kasvatetuksi edes yhden vesimelonin. Mä en ole onnistunut kertaakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ehdin jo luulla, että vesimelonin kasvatus on helppo juttu. Kun ensimmäisellä kerralla kasvoivat kasvihuoneen vieressä melkein itsestään. Toisella yrittämällä ei kasvanut edes versot. Mitähän kolmas kerta sanoo ?

      Poista
  4. Kaikki kivoja asioita. Kahta kuvaa jäin haikailleen katsomaan: Nakke on ihan nostalginen ! Ja tuo tuoli kasvarissa, aah !!

    VastaaPoista
  5. Allekirjoitan nuo kaikki! Tosin minun kasvihuoneeseeni ei mahdu tuolia - ainakaan vielä....

    VastaaPoista
  6. Hyviä lempi asjoja ,paljon samaa kuin minullakin:)

    VastaaPoista
  7. Kauniita lempi asioita ja kauniita kuvia!

    VastaaPoista